God Kväll!

Hejsan!
Jag har tydligen fått klagomål på att jag uppdaterar för lite.. Och jag håller faktiskt med, nu var det ju nästan en vecka sedan! Det blir en snabbgenomgång om vad som hänt sen senast.  Förra veckan jobbade jag bara måndag och helgen, så jag hade många dagar ledigt!
Under mina lediga dagar blev det muffins bakning hos My, Fika, Ny Musik konsert, besök hos min kusin och hans fru och barn och shopping på stan! I fredags firades även Johannas 20-års dag. Jag kunde inte stanna så länge för skulle upp och jobba på lördagen, men  hoppas att vi kan ses snart för vi hann ju inte prata så mycket.!

 Igår kom jag hem till mina föräldrar och vovvarna igen. Jag har ju bott hos Nils i 9 dagar, för hans föräldrar var bortresta. Det var väldigt mysigt att spendera så många dagar tillsammans! Det har vi inte gjort sedan i somras typ. Det är ju lite svårt när båda jobbar olika tider å sådär. Men förra veckan började Nils vid 12 varje dag, så då gick jag upp med honom så vi hann umgås på morgonen. =) Myspys!

När jag och My var på stan i fredags så köpte jag ett par väldigt snygga Diesel Jeans! Dom sitter verkligen bra! Innan har jag alltid gjort felet att jag kanske köpt ett par billigare jeans, som passat perfekt i provrummet, men som sedan har blivit sladdriga och fula och gått sönder. Så jag tänkte att det är bättre att köpa ett par jeans som man nästan inte kan stänga. Eller asså det går ju att stänga dom, men man får kämpa lite!  Och som är av dyrare kvalitet, för då kan jag säkert ha dom ett par år. I högstadiet hade jag Lee jeans, och dom höll verkligen sin kvalitet, i alla fall tills jag råkade torktumla dom fina jeansen så att jag inte kunde ha dom mer! Fan vad arg jag var! haha!
I vilket fall som helst så är jag väldigt nöjd med mitt köp! =)

Nu har jag jobbat i fyra dagar i streck så jag är ledig imorgon. Det ska bli vääldigt skönt faktiskt! Jag ska ha sovmorgon och gotta mig med mina tv-serier! =D
Ni kan förstå att min lycka var gjord när jag fick ett sms förra lördagen av min syster då hon skrev: Du kan få mina OC och One tree hill säsonger (båda i 1a och 2a köpboxarna)!! Dom tog tydligen för mycket plats i hennes hylla, och så ser hon inte på dom längre. Jag kommer nog dock aldrig att växa ifrån dom.
På tal om Tv-serier så kollade jag på Andra Avenyn med mamma förrut, och hon gillade det! Jag har följt det sedan starten. Det är väl inte världens bästa serie direkt, men man fastnar ändå!

Nu ska jag nog ta och ladda ner senaste avsnittet av One Tree Hill som jag kan kolla på imorgon när jag är ledig! =)
Wiee!

Sov så gott!

/Carro


Kommentarer

"Svar på din kommentar: Jag lovar, ska aldrig göra det igen. Har gjort det en gång för mycket. Man kan göra så mycket konstigt när man mår dåligt och inte riktigt tänker klart.



Men vilken händelserik vecka du har haft! Jag gör ju nästan inget nu för tiden :P



Förresten, jag har "pimpat" Mys blogg, kolla och säg gärna var du tycker och om du vill att jag ska hjälpa dig med din!



Puss!"

Postat av: Michelle
Skrivet 2009-03-10 klockan 22:39:43
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

"Jag kan pimpa din. Kom på vilka färger du vill ha, och vilka bilder du vill ha i din "banner" (den där uppe med bilder). Om du vill ha en bild med ett piano så är det ju bara att googla fram någon bild. För att få inspiration, kolla in andras bloggar! När du har tillräckligt med idéer, maila då mig till [email protected] (inte hotmail, gmail!)



Ok? :)



Pusspuss!"

Postat av: Michelle
Skrivet 2009-03-10 klockan 22:58:16
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

"Jag kan pimpa din. Kom på vilka färger du vill ha, och vilka bilder du vill ha i din "banner" (den där uppe med bilder). Om du vill ha en bild med ett piano så är det ju bara att googla fram någon bild. För att få inspiration, kolla in andras bloggar! När du har tillräckligt med idéer, maila då mig till [email protected] (inte hotmail, gmail!)



Ok? :)



Pusspuss!"

Postat av: Michelle
Skrivet 2009-03-10 klockan 23:02:25
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

"Ojoj en uppdatering, vad roligt! =) Jag blev väldigt besviken på One tree hill. Har du hittat avsnittet?"

Postat av: My
Skrivet 2009-03-11 klockan 12:19:26
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"åh, tänk om min sister skulle säga så! då skulle jag älska henne för alltid ;)

Vad roligt att du har uppdaterat nu i alla fall. Jag ska skriva en rad eller två i min också nu tänkte jag. ska också döpa om min blogg. till gnällbloggen #1 för det känns som att det är det den går ut på ;)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-03-12 klockan 12:06:05
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback