Fredag! =)

Hejsan!
Idag är det fredag igen, och jag är ledig från jobbet!  =) Hade sovmorgon till 10 idag och sen har jag bara tagit det lugnt. Det är så skönt att slippa stressa på morgonen, att sitta och äta frukost hur länge som helst och duscha länge! Och bara ta allmänt mycket tid på sig, det är gött ibland! =)
Idag skulle jag ju egentligen fika med Stina, men vi fick ta och skjuta upp det till nästa vecka istället! Så jag funderar på vad jag ska göra idag innan jag åker till Nils. Mina föräldrar ska åka på hundutställning idag, så jag ska åka med dom ner till stan så får jag väl gå runt där lite grann. Tänkte ta en sväng förbi jobbet iaf och sen kika runt lite i stan.

Ha en fin dag!

/Carro


Kommentarer

"ja det tycker jag också. hör av dig när du är frisk så bokar vi en dag. gärna efter lönen så kan vi shoppa eller nåt :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-03-21 klockan 14:12:00
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback