Uppdatering!

Hejsan! Nu var det ett tag sedan man skrev här på bloggen, och jag märker att jag inte är den enda som har hållit mig borta från datorn när det har varit så soligt!  :)

Gud vilket underbart sommarväder vi har haft dom senaste dagarna! Helt underbart!! Nu har man ju till och med tagit årets första dopp!
Jag, My och Lina åkte till Fiskebäck i fredags och var framme vid stranden vid tio tiden, och sen kom även Kimia!  Vi  stannade  till klockan fem. Så det blev en heel del sol och bad! Havet var för övrigt SVINKALLT med sina 17grader. Man kan ju säga att det var ganska så avsvalkande! ;)
Hur som helst så låg vi och schtekte hela dagen, och man var ganska tung i huvudet efter en hel dag i solen. Och lite bränd såklart...
Efter stranden åkte jag My och Emil hem till Nils där vi bjöds på middag och sedan kollade Sverige matchen. Fasen att dom förlorade, det var jädrigt starkt att komma tillbaka efter 3-0... Men men!
Sen åkte vi och hyrde film och köpte massa godis och chips! Mums!
Vi tittade på Bedtime stories, som faktiskt var ganska bra och rolig! Dock så var jag så jäääävla trött efter stranden (tänkte jag eftersom jag nog borde ha druckit mer och varit i den obefintliga skuggan) Jag till och med slumrade till mitt i filmen och såg förjävlig ut helt rödsprängda ögon, men tänkte väl inte mer på det eftersom jag har varit allergisk hela veckan.
Hur som helst så var det en trevlig dag! :)

På lördagen ställde jag klockan på elva, för att jag och Nils skulle komma upp tidigt och hinna handla innan vi skulle åka hem till mig. Jag skulle nämligen haft kalas i lördags, då min bror var hemma och hälsade på och min syster och barnen skulle komma.
Meeeen när jag vaknade på lördagsmorgonen så liksom kröp det i benen, dom kändes helt rastlösa. Och sen när jag gick upp kändes det som om jag skulle svimma, jätteläskigt, så då la jag mig i sängen igen. Sen när jag gjorde ett andra försök att gå upp och ut i köket kände jag mig så matt! Jag frös i Nils kök, alltså jag FRÖS i denna värmen. Och det var en jävla ansträngning att bara gå över golvet. Så tänkte jag fortfarande att det kanske var solsting, eller vätskebrist, så jag drack lite och åt av fruktsalladen som Nils gjorde iordning. Men det värkte i hela kroppen och jag orkade knappt hålla mig uppe, så jag tog tempen. Och det visade sig att jag hade ganska hög feber!

SÅ JÄKLA TYPISKT!! :( Jag blev hur besviken som helst, för hade sett fram emot att fira min födelsedag med min familj och Nils. Så går jag och blir sjuk!
Jag började typ gråta, haha! Och kände mig jätteynklig.
För jag mådde så dåligt och var såå besviken ,så Nils tyckte så synd om mig så jag fick min födelsedags present av honom. Säsong 4 av One Tree Hill! Tack min fina pojkvän! <3

Så vid tre tiden var jag hemma igen, och jag, mamma, pappa och Johan hade lite firande frammåt dagen ändå. Fick mina presenter då, så det känns ju typ som att jag fyllde år igår.

Idag känner jag mig bättre, men är fortfarande väldigt matt och har ont i magen!  Dumma sommarvirus! :(


Imorgon fyller jag i alla fall 20 år! :) Tjohoo!
Och på fredag ska det firas med tjejerna, så jag hoppas att jag är helt återställd då! :)

Hoppas ni har haft det härligt i sommar vädret!
Kram!

Kommentarer

"Din stackare som blir sjuk mitt upp i högsommarvärmen! Jag hoppas också att du är återstäld till fredag. Längtar efter att träffa dig) "

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-06-29 klockan 16:27:29
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

"ja det ska bli så himla roligt på fredag! hoppas att du mår bättre nu!"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-06-30 klockan 15:25:31
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback