Priscilla Ahn ny favorit!

Jag har verkligen fastnat för denna artisten! Låten Dream har gått flitigt på repeat och jag har sjungit och nynnat på den hela morgonen. Haha :)
Det är kul när man upptäcker nya artister, som verkligen berör med sin sång och musik. För musik ska kännas, eller hur? :)

Nu är det redan fredag igen, oj vad veckorna går fort! Är ledig idag igen, men imorgon är det dags för jobb igen!
Och nu är jag jättenyfiken!!  För Elin har skrivit på sin blogg  att hon har en överraskning till mig som ligger och väntar på mig! =D Yey!
Undra vad det kan vara...

Idag ska jag träffa My och Johanna! Jag ska träffa My först klockan tre, Johanna kommer nog senare för hon har jobbat idag. My ville leta efter nya leggins, och jag ska gå på cd jakt på Rocks.
Så då kanske jag kan smyga in på jobbet också! :) Hehe!

Eftersom vädret är så tråkigt idag, så föreslog jag till My att vi skulle ha filmkväll, (hoppas att Johanna är med på det) för det är ju det ultimata filmvädret i alla fall! Regn och mulet! Då kan det faktiskt vara riktigt mysigt att bunkra upp med massa gott och kolla på en  bra film.
Denna gången vill jag seTwilight! Vet inte om Johanna har sett den, men My har det inte.  Vi är antagligen dom sista på jorden som inte har sett den än! Som alla pratar om den här filmen..  Och jag vill se om den verkligen är så bra som alla säger! Jag har till och med köpt den första boken, men har inte börjat läsa än. Så jag tänkte att denna gången får jag se filmen först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback