Jobb, kalas och lördagsmys!

Hejsan!
Idag var det dags för jobb, efter många dagars ledighet. Men det var en mjukstart, för jobbade bara 10.30-16.00 så det var skönt! Det var dessutom väldigt lugnt, inte så mycket kunder. När jag slutade klockan 16, gick jag in på Indiska för att leta present till min storasyster Malin, som fyllde 31 i tisdags. Jag hittade ett jättefint lila frukt/prydnads fat, som jag själv tyckte var väldigt fint. Och tänkte att det var ett säkert kort eftersom min syster gillar lila väldigt mycket.
Jag köpte även en fin ljuslykta! Indiska har mycket fina grejer, det är en säker presentkälla! :)

Väl hos Malin så fick vi marsipantårta och kaffe! Det var jättegott! :)
Sedan frågade Hannes (syrrans minsting) om jag kunde följa med han och Hampus ut och kolla när dom åkte sparkcykel. Och självklart så gjorde jag det! Dom åkte runt på gården några varv, och jag sprang efter! Haha! :)
Det var roligt att umgås lite med sina syskonbarn! Jag vill bli en bättre moster och träffa Hampus och Hannes oftare!
Jag stannade hos Malin till klockan sju ungefär, och sen tog jag bussen till stan och åkte vidare till Nils.

Kvällen har varit lugn! Nils bjöd mig först på en god drink/grogg med room och cola. Men det smakade vanilj så det blev som den där cocacola vanilj! Farligt gott när man inte känner av alkoholen så mycket! :P Haha!
Sedan åt vi middag och kollade på en kärlekskomedi som var på ettan, och till det blev det Ben & Jerrys glass! :)

Hoppas ni också har haft en trevlig kväll!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback