En regnig dag minsann!

Hello!
Vilket jäkla väder det är ute idag! Inte alls kul!
Egentligen har jag inte så mycket att skriva om idag. Jag har passat alla fyra hundar idag, dvs torkat 16 blöta tassar!
Som sagt.. Jag föredrar när det är fint väder! Varken jag eller hundarna tycker att det är speciellt kul att gå ute när det regnar. Så förrutom några snabba rastningar på gräsmattan så har jag  bara slappat i soffan heela dagen, och kollat på några avsnitt på andra säsongen av OTH. Nu har jag bara 8 avsnitt kvar! Jag brukar annars bara kolla när jag ska gå och lägga mig. Då är det kvalitetstid minsann! :) hehe

Så jag tror bestämt att jag ska kolla runt lite vad boxarna kostar. För nu vill jag ju fortsätta att kolla på säsong 3 när jag är klar med tvåan.

Haha vilken TV-serie nörd jag är! :)

Ikväll vid kl åtta ska jag åka in till stan och träffa tjejerna från jobbet. Vi ska fika/ha möte på Cafe Cappuchino. (Igen) Så det är bäst att hålla i sin handväska idag!

/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback