Hejdå slitna hårtoppar!

God kväll! Nu har jag äntligen lyckats lägga in korten på datorn. Min kamerasladd är helt störd, så fort jag kopplar in den i datorn så stängs datorn av, så fick nog starta om datorn två tre gånger innan jag lyckades..

Idag besökte jag salong Ansa och slingade håret och klippte bort det slitna på hårtopparna. Tänkte att det var bäst att inte göra något drastiskt och behålla så mycket av längden som möjligt. Och det blev finemang!
Jag ska ABSOLUT gå tillbaka dit, hon som klippte mig var så trevlig och hur noggrann och duktig som helst! Hon förstod mig precis när jag beskrev hur jag ville ha slingorna. 
Jag  har  fortfarande ljust hår, men istället för att bara bleka slingorna  så att hela håret har samma färg, så blandade hon och gjorde två nyanser som går ihop väldigt bra!
Mitt hår ser naturligt och fint ut! :)


Före (bild från juni)



Efter!

Jag är supernöjd! :)

Det blev en ganska dyr historia det här. Sling och klippning kostade 1290 kr. Men sedan så köpte jag även Schampo och Balsam från Kerastase så ja det blev gaanska dyrt. Men får jag bättre kvalitet på håret är det lätt värt det!!



Schampo för lockigt hår och Balsam för torrt och slitet hår 


Jag är så jäkla glad att jag testade en ny frisör! Jag ska absolut tillbaka till henne!
Och vad jag har kommit fram till nu är att hellre betala mycket och bli jättenöjd, än att betala billigt och gå hem med blött hår...

Hoppas ni har haft en fin dag i värmen! :)


Kommentarer

"åh vad fint de blev!! =) Jag förstår att du blev nöjd!!"

Postat av: My
Skrivet 2009-07-02 klockan 22:41:33
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Åh, det blev jättefint, ser ut som mjukt änglahår nu :D"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-07-03 klockan 11:25:10
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Det blev kanonbra!"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-07-03 klockan 13:34:46
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Mycket fint!"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-07-03 klockan 15:35:05
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback