Gårdagens!

Hej hej!
Igår blev det en väldigt trevlig dag måste jag säga! Vid två tiden kom Malin, Andreas och barnen för att fira min födelsedag i efterskott. Jag fick presentkort på Systemet (som jag fortfarande inte har besökt!) och teckningar av Hampus, Hannes och My.
Vi hade ju verkligen tur med vädret, så vi kunde sitta ute hela dagen! Barnen badade i våran lilla minipool, vi åt tacos, spelade kubb och åt sedan glass med jordubbar, hallon och maränger med chocklad och kolasås! Smarrigt värre!
Det var andra gången för mig som jag spelade kubb. Det var riktigt trevligt att göra något med familjen! Och jag var faktiskt ganska bra på kubb! :)

Vid åtta tiden åkte jag in till stan och mötte My, så tog vi sällskap till Bergakungen. En stund senare kom även Emil dit.
Så köpte vi massa popcorn, snacks drickor och godis. Sedan var det dags för Harry Potter och halvblodsprinsen.Jag tyckte faktiskt att filmen var väldigt bra och spännande! Det var mer specialeffekter och lite mer humoristiska dialoger i mellanåt .
Men framförallt så var den spännande, för att det var ett tag sedan jag läste boken, så man kom ju inte ihåg exakt vad som skulle hända.

Jag har läst i Gp att den sista filmen antagligen har premiär nästa sommar, men att den ska delas upp i två delar? Det verkar lite konstigt tycker jag?
Hoppas att det inte är lång tid mellan filmerna isåfall...

Kommentarer

"hehe, fick du teckningar av mig med? ;)"

Postat av: My
Skrivet 2009-07-30 klockan 20:20:07
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Hahah! ja just det, det har du nog sagt någon gång. Det framgår inte så tydligt i texten att det är två olika My ;) Blev lite förvirrad :D"

Postat av: My
Skrivet 2009-07-31 klockan 14:23:19
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback