Uppesittarkväll!

Ja då var det redan den 23:e december! :) Jag säger det igen, det är gaalet vad december har gått fort!
Idag var vi lite extra fina på jobbet! Vi slapp våra vita "läkarrockar" och hade finkläder, sotade ögon och röda läppar. Vi tog lite kort nu när alla var så fina, men kan tyvärr inte lägga upp dom på den här datorn, så dom får komma upp lite senare.

Ikväll har jag mamma pappa och Johan spelat Bingolottos uppesittarkväll, som vi alltid gör! Jag vann dock inte, men var ett nummer ifrån en resa och jackpott vinsten, attans! Om jag hade vunnit jackpott hade min utbildning varit betald! ;) Hehe! Hur som helst var det mysigt att spela!

Så om 5 minuter är det Julafton!
God Jul allihop! :)
puss!


Kommentarer

"God Jul sötnos!=)"

Postat av: My
Skrivet 2009-12-26 klockan 17:55:56
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback