Stockholm

Hejsan!
Imorgon tar jag tåget till Stockholm och ska vara där hela helgen! Det ska bli mycket roligt! :)
Mamma och pappa ska också åka dit, fast lite senare under dagen. Jag ville åka upp tidigt för att hinna umgås med min bror och hans flickvän Stina lite mer. Så vi ska förhoppningsvis hinna med en tur i stan, innan jag går och hälsar på skolan som jag är intresserad av! Så det ska också bli väldigt roligt! Jag hoppas att jag får ett lika bra intryck som jag har fått nu när jag har läst om utbildningarna!

Vem vet, Stockholm kanske är min blivande stad? Iallafall i ett halvår... :)

Ha en mysig helg!
puss!


Kommentarer

"Jag hoppas verkligen att du har hittat din skola carro. Fast jag gillar inte att du ska flytta ifrån os:( men vi kommer isf komma och hälsa på dig ofta!! "

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-12-11 klockan 10:41:24

"åh vad mysigt. sthlm i advent måste vara myspigt! Jag tycker att du ska bo i lägenhet i sthlm och inte i korridor så kan jag komma och hälsa på ofta :P ;)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-12-11 klockan 13:12:11
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback