Nu är årets julklappar färdiga!

Hejsan!
Idag har jag fixat julklappar! Kom på att den här onsdagen var min enda chans att hinna med allt, och det gjorde jag allt! :)
Klockan två mötte jag upp My och Milo som skulle med på min julhandling! Jag tror att jag har slagit rekord, för  klockan fyra var allt inhandlat och klart! Så fort har det nog aldrig gått! 
Det var hur som helst jättemysigt och roligt att träffa My! Och lille Milo var så snäll och låg och sov hela shoppingturen. På fredag ska jag hem till dom och hälsa på, det ska bli så himla mysigt! :)

Till julklapparna köpte jag ett fint papper och fina glansiga snören! Jag har blivit så mycket bättre på att slå in paket sedan jag började på Yves Rocher! Så här fina har mina paket aldrig blivit! Haha! :D Och bara det att jag tänker på att papper och snören måste matcha och se perfekt ut, är något jag fått från mitt jobb...
Min tomteverkstad höll på i flera timmar! Men jag tycker om att sitta länge och slå in samtidigt som jag lyssnar på julmusik! Det är en liten tradition jag har, som jag vanligtvis brukar ha dagen innan julafton. Men eftersom jag jobbar nu fram tills julafton, så fick jag göra det idag istället!

Nu börjar jag känna julstämning! :) Mysigt!






Kommentarer

"vad mysigt och härligt att du är färdig. jag har två kvar som är skitsvåra. :( bra att du är i julstämning! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-12-17 klockan 09:53:42
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback