In i vardagen igen! :)

Ja, nu när julen är över är det som vanligt igen! INGEN JULMUSIK! :D
Missförstå mig inte, jag älskar julmusik, men eftersom att vi har haft typ 3 skivor som har gått på repeat hela december så är jag något trött på Carola och Peter Jöback och Santa Babylåtarna...
Dock kändes det jäkla segt att jobba idag, man har liksom kommit in i en ojämn jobbrytm. Det är känns alltid lite extra jobbigt att gå tillbaka till jobbet när man varit ledig i några dagar. Idag var en sån dag. Jag vaknade nog med fel inställning, för när klockan var åtta, så tänkte jag: Okej jag kommer hem om 13 timmar...
Så shame on me, så får man inte tänka!
Hur som helst så är jag ledig imorgon igen och det känns så jäkla gött! En mjukstart helt enkelt! :)

Hittade Imogen Heap – Hide & Seek 2 på Spotify! My här hör man dom "gömda" stämmorna i Hide And Seek!! Hon är för jävla bra!!... Men vi är jävligt bra vi med! Älskar våran version av låten! :)

Imorgon ska jag till frisören igen! Love it! Hoppas att det blir bra bara...
Ni får se kort imorgon! :)
puss och godnatt!


Kommentarer

"nej men jag förstår vad du menar, man tröttnar på det efter ett tag. och det är väl tur det för annars skulle man ju inte vara så glad nästa december. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-12-29 klockan 09:22:56
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Tack Sötnos! Ja det är skönt att det bara är december en gång om året!:)"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-12-29 klockan 21:49:48
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback