Idag såg jag kändisar!


Hejsan!
Idag har jag jobbat ett kortispass på jobbet (12-17) Dagen har varit ganska lugn och flytit på.
Efter jobbet gick jag till Cubus (får alltid tänka efter ett tag innan när jag ska säga cubus, eftersom jag förväxlar det med Cubase!) Haha! ;)
Inne på CUBUS hittade jag ett par supersköna gråa mjukisbyxor som jag fyndade för 149kr. 
Haha jag pratade med My i telefon samtidigt som jag stod i provrummet.

Jag- Jag provar ett par mjukisbyxor, dom är jättesköna, men ganska fula! Jag tror att du hade tyckt om dom!
My- Haha! Vadå så du tror att jag skulle tycka om ett par fula byxor?
Jag- HAHA! Nää men du och bebismagen hade tyckt om dom!

My jag vill än en gång förtydliga att du hade tyckt om dom eftersom dom är så himla bekväma!! :D

Efter mitt inköp tog jag vagnen till Avenyn för att möta upp min kära mor. Då hade jag precis avslutat mitt samtal med Mysan. Men jag ringde ganska snabbt upp igen för jag blev så uppspelt av att jag såg Simon (tror jag) Från
Design: Simon & Tomas. Först så såg jag bara två söta hundar, som jag tyckte påminde väldigt mycket om min Max! Sen så tyckte jag att jag kände igen personen. Haha jag tänkte- Jag måste ringa My!
My: Haha vad roligt!! Har han sina röda glasögon på sig?!
Så vände jag mig om för att undersöka saken, och icke! Han hade ett par vita glasögon!

Jag vet ju att hon älskar Inredningsprogram, och sen blev jag lite fnittrig så jag var tvungen att dela med mig av nyheten. Haha! Tänk vad barnslig man blir när man ser en kändis...

My tyckte att jag skulle springa fram till honom och säga:
- Jag har preecis flyttat hemifrån, kan inte ni inreda min lägenghet?! Hahaha!

Jag nöjde mig med att bara stå och glo (försökte vara diskret) Och sen precis efter att jag gått förbi kom hela kamerateamet, och sen kom Tomas - den blonde (tror jag! Haha ni som vet vem som är vem får gärna berätta detta för mig!) ut från systembolaget.
My tyckte att jag skulle paparazzifotografera dom, men jag kunde inte med! Haha!
Men sen när jag försökte ta kort med mobilen gick det inte att zooma (irriterande eller vad?) Så fick jag försöka att fixa med inställningen, och då gick det tillslut att ta ett kort, det blev dock väldigt suddigt tyvärr.

Jag blev väldigt nyfiken och undade om det var Sveriges fulaste hem dom filmade till, eller vad dom höll på med.
Det såg ut som att dom frågade folk som gick förbi och intervjuade typ. Så om jag hade gått förbi någon minut senare kanske jag hade hamnat i tvrutan.. Haha :)



Bild lånad av TV3 (Bäst att skriva så att dom inte stämmer mig) ;)

Kommentarer

"haha ja! et är säkrast att skriva ut vems bild det är!



Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte känner igen kändisar när de går på gatan. Det är liksom i fel miljö. därför är det bra med folk som dig! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-09-01 klockan 08:34:20
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Hahaha vad roligt! :D Simon är han som pratar svengelska ^^"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-09-01 klockan 21:36:16
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Haha ja det var två roliga samtal! ;)



"Dom är ganska fula, jag tror att du hade tyckt om dom!" Det är fortfarande roligt! :D

Hoppas du mår bra nu! Puss och kram!"

Postat av: My
Skrivet 2009-09-02 klockan 20:35:27
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback