Hellu i'm back!

Nu var det allt ett bra tag sedan jag skrev något här i bloggen! Har haft något utav ett blogguppehåll helt enkelt! :)
Men eftersom mina närmsta kompisar är flitiga bloggare så är det väl inte mer än rätt att jag också uppdaterar mer så att dom också har något kul att läsa! ;) Hehe

Idag har jag varit ledig från jobbet, gått ute i det lagom varma vädret med hundarna. Nu har jag börjat gå ut med alla hundarna samtidigt eller ja, iallafall tre av fyra.(Stella var med pappa på jobbet idag).
Har inte gjort så mycket annars idag förrutom att kolla på OC. Det är ju så himla braa! :) 

Den senaste veckan har jag hunnit med att träffa fina Sanna Banana innan hon åkte till Värnamo! Hon har även skaffat blogg nu, så att man kan följa henne. Ett mycket smart drag tycker jag! :)
Efter fikan med Sanna i torsdags åkte jag tåg till Trollhättan och hälsade på Ida. Hade inte varit hos henne sedan i december, så det var ju också på tiden! Senare kom även Johanna dit, och då hade vi en myskväll och åt en väldans massa (läs dyra) räkor. Men det var riktigt gott! :)

På fredagen var det dags för en räkskiva till! Jag, Lina och Kimia var hemma hos My! Det var en riktigt trevlig kväll och rena rama lyxhelgen! :) Det är verkligen gott med räkor, och så himla trevligt att samla ihop sig  några och äta tillsammans! Mer sånt! :)
Sedan jobbade jag lördag söndag, men annars var det en ganska soft helg! Så veckan var väldigt lyckad! :)

Jo juste, jag köpte ett par snygga Nike sneakers i torsdags också!




Jag är mycket nöjd med mitt inköp!

Ha det bra! :)


Kommentarer

"ja äntligen! Jag har saknat din blogg. eller rättare sagt, jag har tröttnat på att läsa "trevligt besök av ida" ;) "

Postat av: Ida
Skrivet 2009-08-25 klockan 22:52:45
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Åh du är tillbaka! Ja det är inte mer än rätt ;) Idag har jag varit jäääätte dålig på att höra av mig. Har stressat som en galning hela dagen.

Åkte först in till stan vid två tiden och köpte sista presenten till Emil och sen var det hem och göra tårta. Och när den var färdig började kalaset och min mormor och Lars var de sista som gick och då var klockan nio!

Sen var det dags att göra pajer till Emils jobb imorgon... Hjälp vilken dag... Förs nu som jag suttit ner typ.

Ringer när jag vaknar! Puss och sov så gott!!"

Postat av: My
Skrivet 2009-08-25 klockan 23:08:21
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Kul att du uppdaterar! :D Alltså, jag säger det igen, sjukt snygga skor!"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-08-26 klockan 00:19:30

"Ett mycket fint inköp! =)"

Postat av: Sanna
Skrivet 2009-08-28 klockan 23:08:47
Blogg/hemsida: http://frokenryding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback