En trevlig dag!

Hej!
Nu har jag precis skrivit klart mitt arbete om våra produkter, och känner mig sjukt ambitiös! :) Jag och Elin hade nämligen genomgång i måndags, för att friska upp minnet lite. Och jag bestämde mig för att skriva ett arbete om det helt frivilligt. Känner att jag har lärt mig en massa, kan huvudingredienser och sånt nu! Så det känns väldigt bra!
Dagen har förövrigt varit väldigt trevlig!
Började dagen med att åka in till stan vid två tiden och träffa My och Lina. My skulle byta en tröja till sin Emil som fyller år idag! Grattis! :)

Sedan promenerade vi bort till Capuccino som numera är vårat stammis ställe! Dom har fakiskt väldigt god mat, för att vara ett cafe, och man får verkligen mycket för pengarna! Det gillar vi! :) Idag blev det bakad potatis med räkor, det var smarrigt! Men känner mig nästan lite trött på skaldjur nu efter räkfrossar helgen!
Vi tre tiden kom även Johanna och Ida och fikade med oss. Det var mycket trevligt! Åh vad jag önskar att alla kunde ses lite oftare! Idag blev det inte en lång fika, men bättre med en kortis än ingen alls!

Haha! Dagens roligaste var när Chalmers nollning gick förbi uteserveringen på Capuccino, och Lina utbrister
- Men gud vad har han på sig? Han har på sig en dator på huvudet!
Jag kollar dit och ser att det är Gustaf! Haha! (min bästa killkompis i högstadiet) Haha han hade tydligen glömt sin nollningsbricka hemma och fick ha en dator på huvudet som straff typ. Jag skänkte några slantar till honom och rädda barnen, men han slapp att sjunga något för oss som han annars var tvungen att göra.

Efter fikan gick jag till jobbet för att möta upp Elin! Vi var på bio och såg L.A Gigalo och den var väl sådär ärligt talat. Men lite smårolig till och från. Men det är alltid kul att umgås med Elin! :) Vi var ju en så där 4-6 personer i biosalen så det hördes TYDLIGT när man tuggade snacks. Det skrattade vi väldigt mycket åt! :P

Här kommer bilder från dagen! :)





Smarrig bakpotatis med räkor

















Ingen bio utan Sourcreme snacks! :)

Kommentarer

"Du är så duktig!! Själv har jag bara kollat på tv.. Ska plugga mer i helgen innan Stockholm (gaah), är min plan^^ Kortet blev iaf skarpt denna gången, haha :D"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-08-27 klockan 00:39:26
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback