Massor av jobb


Hejsan! Det kändes som att det var dags för en liten uppdatering nu.
Glad Påsk i efterskott! =)
Jag har inte bloggat något i helgen, eftersom helgen bestått av jobb! Synd att man har stått inne nu när det har varit så himlans fint väder!! Hur som helst känner man sig piggare, och har mer energi ändå när man är på väg till jobbet, och det är fint väder ute.
I fredags när jag var ledig var jag och Nils och promenerade i Slottskogen! Det var så härligt ute!! Det har verkligen blivit vår helt plötsligt! Oh vad jag tycker om det vädret, när det börjar bli sådär soligt och varmt, så att man kan gå utan jacka utan att frysa ihjäl!

På Påskaftonen jobbade jag, Elin och Jessica i butiken. Det var faktiskt ganska mycket folk i stan, trots påskfirande och det fina vädret! Det var väl tur för våran del! Sedan på kvällen gick jag My, Emil, Kimia och Lina och tittade på Butterfly Imp på Sticky Fingers! Dom var jättebra! Jäklar vilken scennärvaro dom har allihopa!! Grymt! =)
Efter spelningen åkte jag med My och Emil hem och sov över där!

Det hände väl inte något sådär jättespeciellt på söndagen, men det blev jobb iaf!
Jobb jobb jobb... Innebär: Pengar pengar pengar! =) Så får man tänka!

Idag har jag jobbat igen, och dagen har gått fort eftersom jag började med beställningen, och var  därför sysselsatt hela dagen! Det är bra när det är så!
Jag råkade vara lite klumpig idag igen.. Men det blir väl så ibland antar jag. :/
Hoppas att det löser sig imorgon igen iaf!

Jag ska vara ledig imorgon och på onsdag. Det blir härligt att ta det lite lugnt! Men får se om det blir så lugnt... Jag ska nämligen passa alla fyra hundarna imorgon!
Kommer nog uppdatera under dagen och berätta om dom små vildingarna! =)

Ha en bra dag!



Kolla vad söt min Max var som liten plutt!! =D

Kommentarer

"naaw vilka små sötnosar! skönt att du får jobba! jag har varit ledig i en hel vecka nu och känner hur jag klättrar på väggarna. i morgon ska jag i alla fall få jobba. ska bli skönt. fast jag hatar att gå upp så tidigt men det är det fak värt! puss!"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-04-13 klockan 22:02:22
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback