Ska snart till frissan!

Hejsan! 
Nu är det snart dags att gå till frisören och ta hand om min utväxt! Ska bli himla härligt att få bort den! =)
Undra vad det kommer att kosta? Här på landet är det lite billigare än i stan! ;)
Var och frågade vad det kostade att färga en utväxt på panache (nära från jobbet och så tänkte jag) Så sa dom runt 1000kr! Det är vääldigt dyrt för att bara få utväxten fixad!! Så det blev ett stort no no där..

Så då kände jag att det var bättre att göra det där jag brukar, min frisör är duktig med färgning, så egentligen när jag är nöjd så är det ju ingen ide att byta frisör.
Lägger nog upp en bild på hur det blev sen! =)
Ha en fin dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback