SATC!

Tjohoo! Jag läste precis på startsidan av blogg.se att premiären av den andra  efterlängtade SATC filmen äger rum den 28 maj nästa år!! Jag längtar redan! Det blir till att se filmen på premiär dagen precis som förra året tror jag nog bestämt. Jag My Lina och Kimia kollade förra året, och det var så bra! Jag hade lunginflammation, men ändå så ville jag ju självklart gå på bion. Mina lungor rasslade som bara den, men det var det värt! =) Dock kunde jag ju inte ta en Cosmopolitan efteråt som My och Lina gjorde, eftersom jag gick på pencillin, så det får jag ju göra nästa gång då! =)
Tills dess, så får man kolla på avsnitten som sänds varje kväll, eller plocka fram skoboxen! Den fick jag av Nils i julklapp! Oj så glad jag blev! =D Det var nog den bästa presenten jag kunde få! (Tv-serie freak som jag är!)

Det som är så jävla bra med SATC är att man aldrig tröttnar på serien! Jag vet inte huur många gånger jag har sett alla avsnitt...! Haha!
Det tyder ju i allafall på att det är den bästa serien! Den är ju fortfarande omtyckt efter alla år! =)


Kommentarer

"Hej Carro! Jag har börjat pyssla lite smått med din design, kan du adda mig på msn är du snäll? Jag la lappen med din msn på något "säkert" ställe så jag inte skulle tappa bort den, men det var så säkert att inte ens jag har någon aning om var sjutton det var Haha!



Kram :)"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-04-05 klockan 22:07:15
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"ja vad roligt! jag är jättesugen på att köpa någon ny box. "

Postat av: Ida
Skrivet 2009-04-06 klockan 09:39:02
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"ok, vi kan nog inte göra det denna veckan då, du och johanna krockade så duktigt. ;) Men i så fall får vi ta veckan efter eller nånting. Kanske en fika och lite shopping? :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-04-06 klockan 09:40:47
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback