Jag gillar thaimat!

Hello! Så hur mår ni? Jag känner mig ändå okej, trots lunginflammation och förkylning!
Idag har jag bara legat i soffan och degat och kollat på alla tv-serier. Faktiskt väldigt skönt! Jag är helt trött i kroppen så en veckas ledighet kan nog behövas för att sedan komma tillbaka till jobbet heelt frisk! =) Men jag har även passat hundarna idag.
Jag kände väl att mitt tålamod inte var på topp idag när jag skulle ut och rasta hundarna i olika omgångar. På något sett har dom varit extra olydiga idag och ville inte lyssna på mig. =P Sigge och Stella åt upp resten av det lilla som var kvar av mitt försvarets hudsalva! Och då blev jag ju inte sådär jätteglad, för nu hittar jag inte mitt andra läppsyl så läpparna är torra!
Men efter deras bus utomhus och inomhus så har dom faktiskt sovit ganska mycket, väldigt skönt för min del! Hundarna är ju faktiskt snälla, dom är bara lite busiga och behöver springa av sig lite! =)

Pappa kom hem tidigare från jobbet idag iaf, och då hade han med sig Thaimat! Yeey!! =D
Nu ska jag gå och äta lite till!



Kommentarer

"Åh, jag älskar thaimat! Och du får säga till hundarna på skarpen ;P"

Postat av: Michelle
Skrivet 2009-04-21 klockan 13:38:58
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

"Vad gott med thaimat!

Sv: Ja den är spännande och små äcklig på sina ställen. Men jag tror du skulle våga se den! ;)"

Postat av: My
Skrivet 2009-04-21 klockan 21:16:01
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback