Nu är det snart läggdags! Det är så mysigt...

img_4778 (MMS)

Nu är det snart läggdags! Det är så mysigt att ha Max bredvid sig när jag sover! Jag önska att han alltid kunde sova hos mig den lilla skrutten! Det värmer i hjärtat när han lyssnar när jag säger- Kom till mamma! Och Mammas! Då kommer han rusandes och det ser ut som att han skrattar! :) Är du snäll mot ett djur, så glömmer dem dig aldrig!  Tänk på det! :) Nu ska jag kolla på nya Gossip Girl avsnittet på fastpasstv.com mycket bra sida om man kollar på serier! :) Godnatt mina vänner! Imorgon får jag nog lägga upp ett nytt musikklipp! Har fått önskemål om lite Melissa Horn och John Mayer från Emelie, så det dyker nog upp någon dag! :)  /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback