Min Kärlek!



Här är min fina Niklas!

Jag är så lycklig att jag har dig!
<3


Kommentarer

"Vad glad jag är för din skull min lilla Carro. Skall bli roligt att få träffa honom.

Kram Mamma"

Postat av: mamma
Skrivet 2011-02-17 klockan 09:02:04

"Gulligt! :)"

Postat av: Kimia
Skrivet 2011-02-17 klockan 19:59:46

"Guuud vilken fin bild på er!! :-D"

Postat av: Jessica
Skrivet 2011-02-17 klockan 22:53:46

"Hej :) jag var också inne på att åka till musicians institute i LA förut men backade ur då jag läste att det var väldigt många som inte tyckte att det var värt det, att man inte kom så långt på den utbildningen och då det kostar så mycket så vill man ju vara lite säker



men jag hittade music business på sae i stockholm för någon vecka sen och har nu en plats på den utbildningen :)

ska du gå där eller hur ska du göra?

den verkar ju väldigt bra, det finns ju music business utbildningar på lite högskolor runt om i sverige men det känns ju bättre att gå på en skola som bara riktar sig mot musik :)"

Postat av: Gabriella
Skrivet 2011-02-18 klockan 02:44:57
Blogg/hemsida: http://gabriellasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback