Hejsan!  Nu är det söndag igen, fasen vad ...

img_8762 (MMS)

Hejsan!  Nu är det söndag igen, fasen vad veckorna går fort!  Idag tog jag och Niklas en sovmorgon, det var gött för det blev ganska sent igår när vi och Ida var hos Klas. Vi hade en mycket trevlig kväll! Dock blev jag så sjukt trött att jag somnade när jag Niklas och Klas satt och pratade vid matbordet! Haha! :D Jag snarkade tydligen också, lagom pinsamt! ;) Dock brydde dom sig inte om det, för jag sov ett tag! Haha!  På söndagar brukar Niklas åka till Norge, men denna gången åker han imorgon istället! :) Så ikväll ska vi gå på bio  och se Sanctum i 3D!  Mysigt!  Hoppas att ni får en bra söndag! :) /C


Kommentarer

"Vad härligt att ni får en dag extra. :-) det var roligt att träffas igår! Jag var sjukt trött jag med. Vinet var farligt!! ;-)"

Postat av: Ida
Skrivet 2011-02-27 klockan 16:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback