Uppdatering!

Hello!
Jag har varit dålig på att uppdatera på senaste, har helt enkelt inte orkat!

Hela helgen spenderades hemma hos Ida! Det var nämligen som så att jag sjöng på Anna och Fredriks bröllop och lilla Nicolinas dop! :)
Det gick bra! Var lite nervös som vanligt, men jag börjar bli bättre på att hantera nervositeten! Det var många som kom fram efteråt och tyckte att det var så fint när jag sjöng, så det var roligt att höra! Man växer alltid några centimeter då! ;)
Bröllopet var fantastiskt vackert! Känslosam som jag är blev jag helt tårögd när jag såg först Idas pappa bära in Nikolina, och då Anna Fredrik, Ida och Bestmannen gick in till Orkesterns bröllopsmarch!
Fick koncentrera mig något ordentligt för att inte börja gråta, tänkte hela tiden
-Gråt inte jag ska sjunga snaart!!

Ida märkte tydligen detta! Haha! :)
Därefter blev det mingel, sedan mat och lite lekar! En mycket trevlig dag! :)

Söndagen spenderades hemma i mjukisbyxor! Lite senare på eftermiddagen kom min Nils hit och då hade vi myssöndag! :)

Idag har det varit sjuuuukt lugnt på jobbet! Vilket har gjort så att man har hunnit med sådant som man aldrig hinner annars! Jag har hunnit förbereda inför den 24-25 september! Då ska det nämligen vara ett Event i femmanhuset då vi Yves Rocher, Kicks och Panache ska stå vid ingången till Femman och göra reklam för oss! Vi får även besök av en kändis, vilket då blir Ebba Von Sydow, som ska hålla i en tävling då man kan vinna ett presentkort på 5000kr och en shoppingdag med Ebba! Så kom dit å tävla vettja! :)

Det har bidragit till att jag idag har fixat i ordning ca 80 Goodie Bags! :) Konstigt att man kan bli så trött när man bara står still på samma plats! Hehe! Detta tog typ tre timmar!! Tänk vad fort 80 påsar går liksom, suck! Synd att det inte går lika fort att göra dom!

Imorgon ska jag på utbildning på HM!
Håll tummarna för mig! :)

Nu ska jag tanka ner säsongs premiären av Gossip Girl!
Vi hörs! :)

XOXO
/C



Vet inte om jag får lägga upp bilder från bröllopet så jag lägger upp bilder på Ida istället! Det tror jag att jag får! ;)


Söta söta Ida!




Du är vacker som en dag Ida!! :)

Kommentarer

"hahaha vad gullig du är carro! Nej jag tror inte att de har något emot att bilder från bröllopet läggs upp. Det ligger ju redan många på facebook. Men du får jättegärna skicka bilder på nåt sätt i nån komprimerad mapp eller nåt. Det är så roligt att se!

Tack för en jätterolig helg!

puss"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-09-15 klockan 16:01:29
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Hej! Kom på en sak imorse. Du fick ett kuvert från Ida va? Tack igen för att du sjöng. Såklart får du lägga upp kort :) kram"

Postat av: Anna
Skrivet 2010-09-17 klockan 18:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback