Nya tag!

Hejsan!
Nu är jag tillbaka i bloggvärlden! ;)
Så vad har hänt sedan sist? Inte så mycket egentligen! Varit ledig ganska så mycket från Yves Rocher, och hunnit jobba en dag på HM på Kungsgatan. Haha det var inte en jättelyckad arbetsdag.
Jag började dagen med att larma skor som skulle ut i butiken, och skor är ju som bekant lite hårdare i materialet, så det tar lite längre tid att larma. Rätt som det var så gick ett larm sönder, och det började rinna bläck nerför dom bruna bootsen. PANIK!! Som tur var jobbade jag med en kvinna som var jättesnäll och sa att det inte gjorde något och att det måste varit fel på larmet för det ska inte kunna gå sönder så lätt.
Så jag fortsatte, och en stund senare såg jag att jag var helt blå på fingret, och då låg det en del av ett larm på golvet, och självklart hade ytterligare ett par skor drabbats av larmbläck!
Då fick jag sjukt mycket panik! Tänkte att dom aldrig kommer vilja att jag jobbar där igen! Så skamsen som tusan, så gick jag fram till E igen och berättade och vara nära till gråten och frågade om jag skulle betala skon.

- Neej självklart inte! Vi alla har gjort detta misstaget! Må inte dåligt över det nu!
Så det var riktigt tur att hon var så snäll! Annars hade jag nog börjat gråta... På riktigt!

En annan nyhet är att Jessica ska flytta in hos mig nästa vecka! :)
Jag har kommit fram till att jag inte alls tycker om att bo själv. Okej det kan vara skönt, men jag är tydligen  för översocial för mitt eget bästa. Det är sjukt tråkigt att komma hem till en tom lägenhet!
Så nu har vi beslutat att vi ska flytta ihop! Vi känner att det är för dyrt för en person att betala ca 5000 kr i månaden ensam. Och eftersom att vi ändå så umgås mycket och båda sitter hemma ensamma, och inte tycker om att vara själva så blir detta bra!

Idag har jag varit duktig och gått upp tidigt. Ska nämligen gå och träna! Och sen blir det IKEA och catching up med Danielle!

Kanske hörs sen!
/C

Kommentarer

"Hej Caroline!

Det var en tuff start du fick på HM! Tur att den du arbetade med var så snäll. Jag vet att du alltid gör ditt bästa, fortsätt med det, så blir det bra!

Kram Mamma"

Postat av: mamma
Skrivet 2010-10-11 klockan 10:30:30

"Du är så himla duktig!"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-10-11 klockan 16:27:46
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Haha, du e så söt! Skönt att det gick bra iallafall:) Vi får ses snart! <3"

Postat av: Lina
Skrivet 2010-10-11 klockan 23:18:04

"Lina: Det får vi göra! <3 :)"

Postat av: Carro
Skrivet 2010-10-12 klockan 20:34:30

"vet du att du är underbar? <3"

Postat av: bella
Skrivet 2010-10-19 klockan 22:46:37
Blogg/hemsida: http://bellasdag.blogg.se/

"Tack vad du är söt =) Jag hoppas också att det ska bli bättre, snarast! =) love you!!"

Postat av: My
Skrivet 2010-10-25 klockan 23:07:35
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Tack vad du är snäll =) Åh ja det skulle vara väldigt roligt! =) "

Postat av: My
Skrivet 2010-10-27 klockan 21:52:22
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"kom igen nu, uppdatera ;) Ska blir roligt imorgon!! "

Postat av: My
Skrivet 2010-10-29 klockan 17:59:28
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Hej Caroline!

Nu får du allt uppdatera, jag håller med My .o)

Kram Mamma"

Postat av: Mamma
Skrivet 2010-11-01 klockan 08:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback