Jag är beroende av Gleeappen på Iphone!

Hejsan!
För några dagar sedan kollade jag runt lite på appstore, om det fanns några roliga appar och då hittade jag en Glee applikation! Jag började kika lite på den igår, och jag är BEROENDE!!!
Man använder sitt headset och sjunger in i mikrofonen, och så kopieras ens röst så att det skapas stämmor utifrån sin egen röst. Hur ball som helst!
Man börjar sjunga Twinkle twinkle little star och får poäng, och sen finns det en global plats där folk sjunger låtar från Glee, och så kan man själv lägga på sin egen röst. Det är hur kul som helst! :D
Man kan använda sina Itunes låtar, och lägga på sång.
Sjunga akapella med mer. Har inte riktigt fattat än hur man kan välja låtar att sjunga själv på, men jag tror att det har något med poäng att göra!

Här nedanför kan ni lyssna på mitt akapella klipp, där jag improviserade ihop början på en låt!
Enyoy!

/C


Lyssna här!

Kommentarer

"din bloggg är du iaf inte beroende av ;) puss!"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-11-15 klockan 08:42:23
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback