Hösten är kommen!

Hejsan!
Nu börjar jag tydligen få lite klagomål här över mitt obefintliga bloggande! ;) Ska försöka bli lite bättre på det!
Jag har ju ganska mycket fritid, nu framöver är ledig ganska mycket! Om inte HM hör av sig, det har gått lite trögt med det, men det har börjat komma lite mer sms fast det har inte passat mig.
Nog om det!

Tänk att det REDAN är november! Det är ju helt stört?! Det är jul snart ju, och sen dags för ett helt nytt spännande år. Men vi är inte riktigt där än! Så jag kan nog bespara er min prata om året som gick artikel.. haha!
Men det är galet vad mycket det kan hända på bara en månad, det är inget jag vill skriva om här på bloggen. Lite hemlighetsfullt och spännande måste det ju hållas, så att jag håller kvar i mina typ 10 läsare;)  Haha!
Saker och ting löser sig alltid, ödet visar oss våran väg! Det är jag helt övertygad om! :)

Det har hänt något roligt sedan jag skrev sist, och det är att Jessica har flyttat in hos mig! :)
Det känns så himla bra att jag slipper bo själv, och så har vi ju så roligt ihop också! Så det är verkligen kul! :D

I lördags hade jag och Jessica fest, och det blev väldigt lyckat måste jag säga! Hade en jätterolig kväll! :)
Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger, men jag har verkligen världens bästa vänner och familj!

<3


Mina goingar!










Tack för i lördags mina vänner! Det var grymt! :)

<3

Kommentarer

"vad roligt att se att din blogg är uppdaterad! :) Ja mycket har hänt på kort tid, det har det verkligen och skönt för dig att slippa bo själv mer nu! Men du har varit väldigt duktig hittills! :)

Tack själv Carro! Jag hade verkligen galet kul, som alltid när du är i närheten! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-11-02 klockan 21:57:57
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Ja =) Kunde inte hålla med Ida mer! Vi får hoppas på flera sånna trevliga kvällar hos er =) Galet ful bild du lyckades få på mig. Vart är min snygging bild? ;) Puss och god natt gumman! "

Postat av: My
Skrivet 2010-11-03 klockan 00:17:55
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Ja, det kommer bli toppen till slut. Tills dess är det bara att göra det bästa av situationen. :) "

Postat av: Ida
Skrivet 2010-11-04 klockan 17:51:45
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback