Ledig dag

Idag var med 6:e lediga dag! Har haft rena minisemestern ju! Det har varit ganska skönt faktiskt! :D
Men imorgon är det dags att jobba igen. Jag börjar kl 9 och slutar kl 18, så det blir till att gå upp tidigt imorgon! Inte lika roligt, men man får se det positivt att man kommer hem tidigare! :)

Idag har jag bara tagit det lugnt! Beställde andra säsongen av How I Met Your Mother (One tree hill boxen börjar ta slut) Haha, jag har blivit SÅ beroende av mina serier! Har börjat tycka om How I Met Your Mother väldigt mycket, och då är det extra roligt med boxarna eftersom jag inte sett avsnitten!
Så förutom att sitta framför datorn en stund och gått ut med hundarna, så har jag suttit framför tvn hela dagen! Himla gött alltså! Det var längesen jag bara var hemma och degat framför tvn! En sysselsättning jag saknat! Haha! :)
Eller förresten, jag har inte bara latat mig! Bakade kladdmuffins förut! Dom blev goda, men lite konstiga! Tror jag gjorde för lite smet för dom blev så små!

Hoppas ni har haft en bra dag!

/C


Kommentarer

"Hej =) Hur går det med sångerna. Fått kläm på det? Ska träffa prästen imorgon, ska kolla om ni får sjunga i kyrkan (är ju två andra som döps samtidigt) eller om det blir vid fikat.

Var inne istan igår, och gick förbi ditt jobb, ingen Carro dock =)



Ses på söndag =) "

Postat av: elaine
Skrivet 2010-01-19 klockan 21:53:20
Blogg/hemsida: http://tjocktjockarebebis.blogg.se/

"Hola. Pratad emed prästen, och det gick bra att ni tog en låt i kyrkan, så kan ni ta den andra på fikat sen? Välj själva hur eller vilken ni vill ta i kyrkan. Efter allt är klart, eller som sista sak blir det bra att ni sjunger tyckte han =)



Så ni får gärna vara där vid halv ett, som vi och gå igenom allt =)



=)"

Postat av: elaine
Skrivet 2010-01-20 klockan 21:52:48
Blogg/hemsida: http://tjocktjockarebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback