Denna helgen

Hejsan!
Denna helgen har varit väldigt bra! I fredags åkte jag till My och Milo!  Vi gick en ganska lång runda på Frölunda Torg, övade inför dopet, fick Linas sällskap och sen blev det Tacos och lite Let's Dance. Jag gosade en massa med Milo, och fick hans härliga leénde emot mig FLERA gånger! Vilken lycka! :) Man blir alldeles varm i hjärtat!
Sedan bar det av mot Jessica! Jag hon, Nakita och Vanessa hade en mycket trevlig kväll!
Jag och Jessica spenderade i princip hela lördagen i hennes soffa! Jag hade tagit ledigt från jobbet för att jag inte mått bra på fredagnatten, så det blev en mkt lugn dag! Har upptäckt att Vänner är väldigt bra! Vi kollade hela dagen! :) Haha!

Idag var den stora dagen! Milos dop! :)
Jag har ju varit nervös över det här dopet jättelänge, eftersom jag har övat på doplåtarna sedan My berättade vilket datum dom bestämde. Så jag kan säga att det var en stor spänning som släppte idag! Haha! :) 
Dopet var väldigt fint! Jag blev alldeles rörd när My Emil Lina kom gåendes med Milo upp till altaret! Det var ju nästan så att man började gråta av bara det! Var ganska nervös när jag spelade det vackraste, och sång till friheten men det gick ändå bra! Det är kul att spela!
Var nog mest nervös när jag skulle spela låten jag har gjort till Milo! Den ska bli inspelad också, så ni får höra hur den låter när jag inte darrar av nervositet! ;) Haha!
Det var också jätteroligt att träffa alla! Det är inte så ofta som man samlas som idag så det var mycket roligt! :)






Milo min Milo
Du kom med skratten du kom med lyckan
Tänk vad en liten kille kan göra
Milo min Milo
Du kom med skratten du kom med lyckan
Jag finns alltid här för dig


Kommentarer

"Det var en fin låt. Alla blev ju alldeles rörda! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-01-10 klockan 23:22:13
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Ja den är så himla fin!! Jag har lyssnat på låten massa gånger på videoinspelningen från dopet =) Blir tårögd varje gång, haha.



Vill du maila dina bilder till mig? =) "

Postat av: My
Skrivet 2010-01-11 klockan 17:59:18
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Faktiskt så blev ja förvånad när han sa carolina. Jag hade alltid trott att du hette caroline =) Hahah.. =)



Toppen. Ska bli så kul att höra er igen!"

Postat av: elaine
Skrivet 2010-01-11 klockan 21:35:35
Blogg/hemsida: http://tjocktjockarebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback