Övervunnit det mesta utav H&M rädslan!

Tack och lov så har min ångest sakta men säkert börjat bli mindre och mindre när det gäller H&M.
Igår jobbade jag på Frölunda Torg i några timmar, och blev inslängd i kassan det första som hände. Lite ångest då kan jag säga! Men jag hade tydligen kvar kassan i ryggmärgen, och när jag lärde mig returerna (som har varit min största fiende) så flöt det på riktigt bra!
Idag arbetade jag på Kungsgatan i tre timmar, vilket kändes mycket längre! Alltså tiden gick fort, men eftersom jag koncentrerar mig så mycket så känns det som en heldag! Nu flyter kassan på riktigt bra!
Det enda som oroar mig nu är när man ska svara i telefonen och ropa upp i högtalaren! Haha! Riktigt läskigt!
Men när jag har gjort det mer, ja då känns det nog bra! :)
Himla skönt att kassan sitter nu iallafall, nu gäller det bara att få in rätta rutinen, galga av, larma av och skanna in!

Tisdags sång!
En utav mina favoritlåtar - Chasing Cars av Snow Patrol


Ha en mysig tisdagskväll! Det har jag! Helt själv i mörkret med massa tända ljus! :)
/C

Kommentarer

"Vad bra att du börjar lätta på din ångest! Det är så med såna grejer, bara att utsätta sig för det. :)

Vad är bättre än att vakna till dina inspelningar? Inget alls. :)



Ha en bra dag älskade du!



Kramar"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-12-22 klockan 08:51:26
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback