December!

Då var vi inne på sista månaden för detta året! Och idag är det redan 6:e december! Galet!
Nu är jag hemma hos mamma och pappa, och idag har jag suttit vid vårat svarta ostämda Yamaha piano och spelat lite låtar. I flera år har det varit ostämt, men av någon konstig anledning så kommer jag väldigt ofta på nya låtar när jag sitter där och spelar. Det blir inspiration liksom! Lite charmigt ostämt! ;) Haha!

Här kommer en liten kortis version av Hang with me av Robyn!
Gaaalet vad bra hon är! Sveriges stolthet inom musik just nu!




Lyssna på hennes nya hitlåt Indestructible!
Det var en riktig utmaning att säga det ordet i lördags på berså till Djn. Det slutade med att jag sa- Spela en Robyn låt! Haha! ;)


Kommentarer

"Hej Caroline!

Tack för en mysig stund idag! Vad fint ni har det :o) nu hoppas jag att allt skall bli bra för dig! Stå på dig!

Kram Mamma"

Postat av: Mamma
Skrivet 2010-12-09 klockan 17:02:52

"glömde skriva att du sjunger Robins låt jättefint,

.o)"

Postat av: Anonym
Skrivet 2010-12-09 klockan 17:03:41

"Tack själv mamma! Det var mysigt att ha dig här! :)

pussåkram!"

Postat av: Carro
Skrivet 2010-12-10 klockan 13:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback