Vilken dag!

Hejsan!
Alltså, idag hade jag ställt min klocka på halv sju. Jag brukar ofta snooza i tio minuter, men på något sätt så lyckades jag snooza om hela tiden i sömnen. När jag slutligen vaknade så var klockan 7.30!! PANIK! Jag började ju kl 8 idag! Tro det eller ej kära vänner, men jag satt på spårvagnen kvart i åtta! Haha jag har nog aldrig varit så snabb i hela mitt liv! Tänk vad man kan göra när man är tidspressad, annars är jag seg!
Så ett motto att följa är:
- If you snooze you loose!
Idag var det verkligen så! Herrejisses! Tur att jag kom i tid iallafall, och jag kan säga att jag inte var sist in på vårat arbetsmöte, yey! :)

Imorgon ska jag på arbetsintervju till HM's vikariepool! Jag hoppas verkligen att det går bra, för det hade varit sjukt nice att få jobba extra där. Så imorgon blir det fan inget snoozande!
Mamma ifall du läser detta, kan du ringa och kolla så att jag är vaken? Bara för säkerhetsskull! Fast nu när jag har försovit mig idag, så gör jag nog inte om det.

Nu har jag kollat klart på vänner och det var allt lite sorgligt när man såg hur rörda och ledsna dem var att programmet slutade. Och när dem plockade ner scenerna! Haha är jag lättblödig eller vad, om man får tårar i ögonen då?  Haha! Det är tur att det är en box så att man kan kolla på avsnitten igen! :)
Nu är det dags för How I Met Your Mother säsong 4!

Jag återkommer imorgon och berättar hur intervjun gick!
Wish me luck!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback