Söndag

Gårdagen var trevlig! Jag mötte upp Lina vid kl tio, och sedan begav vi oss till Hendriksberg där vi mötte upp några utav grabbarna.  Nils var inte där då, men kom lite senare! :)
Det blev en ganska lugn kväll, men det var kul att gå ut. Har inte blivit så mycket av det på senaste för att jag alltid har jobbat helger. Men som sagt, nu är jag ledig alla helger i augusti. Yey! :)

Fy vilket väder det är ute! Regn och grått! Hösten närmar sig med stormsteg, det gillar jag inte! :( Vintern var ju så j*vla lång att våren och sommaren bara flög förbi! What to do?
Jag antar att alla årstider har något speciellt! Jag menar hösten är jättevacker när det är blå himmel och sådär friskt kallt. Den här regnvarianten är inte lika populär, men å andra sidan så är det mysigt med filmkvällar när man hör regnet smattra på fönstrena.
Det blir en filmkväll för min och Nils del ikväll!  Vi ska se på "From Paris with love" som tydligen ska vara bra! Jag tror att det är en grabbfilm, men vad gör man inte för sin älskling? :)

Hoppas att ni får en mysig söndagskväll!
Så hörs vi i veckan!
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback