Snart börjar det!





Den 7 september börjar Idol 2010!
Det ska bli himla roligt! Men även lite nervöst, tänk om mitt klipp kommer med i tv... Det återstår att se! :)
Det som är bra med hösten är att ALLA bra tvprogram kör igång!
Tänkte skriva upp en liten kom ihåg tv-serielista för freaks som mig! :)


Här är alltså premiärerna i USA

13 september-Gossip Girl Säsong 4 avsnitt 1

14 september- One Tree Hill Säsong 8 avsnitt 1

21 september- Glee Säsong 2 avsnitt 1

20 september- How I Met Your Mother: Säsong 6 avsnitt 1

23 september- Greys Anatomy Säsong 7 avsnitt 1

26 september- Desperate Housewives säsong 7 avsnitt 1


I love!!
Så jag antar att hösten blir rätt bra ändå! ;)

/C

Kommentarer

"Det ser jag fram emot!! :D"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-08-13 klockan 12:50:56
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback