Sammanfattning av Helgen!

Då var det söndag igen! Som vanligt så går veckorna tokfort! Denna helgen har varit innehållsrik och rolig!
I fredags var jag My och Lina på Liserberg och såg Hoffmaestro! Riktigt duktigt liveband, stämmorna satt som en smäck! :) Därefter följde jag med Lina hem till henne där Nils och dom andra killarna var.
Jäklar vad det regnade i fredags!!
Jag och Nils tog en taxi hem till mig och tog ett glas vin och sen gick vi och la oss relativt tidigt!

Gårdagen var mycket trevlig! Först åkte jag in till stan och tog en fika och catchade upp lite med Kim. Vi umgicks ganska mycket under gymnasiet när jag gick i ettan och hon i trean, men efter dess har det inte blivit att vi setts. Man säger ju alltid att man ska ses och fika, så efter 4 (!!) år så lyckades vi boka in en fika, och det var väldigt kul!
Lite senare så mötte jag upp Jessica och så gick vi hem till Sara, där vi var hela kvällen. Det var sjukt trevligt! Vi fick en jättegod paj, pratade, skrattade, hejade på midnattsloppet från Saras fönster och dansade! Oj vad vi dansade! :)
När klockan passerade 1 så dansade vi vidare till Nivå!
Tack för en grym kväll!

/C


HoffMaestro


Mina söta tjejer!


Sara! :)








Kommentarer

"ja det låter som att du har haft en riktigt bra helg. :) "

Postat av: Ida
Skrivet 2010-08-22 klockan 22:19:03
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback