Mina Vänner!

Hejsan!
Idag har det varit fullt hus vill jag lova! Klockan ett kom Lina hit och höll mig sällskap med att baka och städa! Självklart behövde hon inte städa, men det är alltid kul med sällskap!
Vi gjorde kladdkaka och maränger och det kändes som rena rama Cafét!
Lite senare fick vi sällskap av Johanna, My, Sanna, Kimia och Ida! Det var jättemysigt att sitta och fika, prata och bara ha det roligt! Jag känner mig ofta ganska ensam i lägenheten, så det kändes bra att ha sällskap! Blir alltid så tråkigt när folk går hem!!
Har kommit fram till att jag är en sällskapsmänniska! Har aldrigt tyckt om att vara ensam...

Därför uppskattar man så himla mycket när alla kommer och hälsar på! :) Mer sånt tack!
Nu kommer lite kort på mina darlings!
Tack för ikväll tjejer, ni är guldvärda! <3


Kladdkaka och Marängbakning! Lina in action!


Kladdkaka a la Carro och Lina! 
                                                            
  
Före                                               Efter


Johanna och Sanna


Kimia och Lina


My


Ida


Tack för besöket mina fina vänner!
<3

/C

Kommentarer

"Tack själv finaste Carro!! =) Förstår om det blir ensamt ibland, så därför är dessa mysigt kvällar guldvärda!! Sen är du alltid välkommen hem till oss! Här kan du till och med få ett eget rum ;) "

Postat av: My
Skrivet 2010-08-23 klockan 23:05:13
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

""

Postat av: Ida
Skrivet 2010-08-24 klockan 21:00:11
Blogg/hemsida: http://kong

"det var jättemysigt att komma och hälsa på. :) Det måste vi verkligen göra oftare!"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-08-24 klockan 21:00:49
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback