Lååång dag idag!

Hejsan!
Nu är jag tillbaka efter en dags blogg paus! Känner mig som en riktigt duktig bloggare nu för tiden! ;)
Igår var en fullspäckad dag, minst sagt!
Vi började med ett morgonmöte kl 8 med jobbet, vilket innebar att jag gick upp kl 6. Sen slutade jag kl 10, vilket var väldigt skönt. Då fick jag stressa iväg hem, för att hämta mitt cv. För jag var nämligen kallad till en intervju igår till Condecco, där jag har sökt både en heltidstjänst och deltidstjänst! Det är många sökande, men det kändes som att jag gav ett bra intryck! På med Carro charmen bara, så går det bra! :)
Sedan mötte jag upp Ida och Jennifer och tog en lunch på Cappuccino där dom har väääärldens godaste bakad potatis med räkor!! Men igår var det nog någon som inte var van vid att göra iordning maten, för vi fick lite räkor och röra! Men det var hur gott som helst ändå!
Sedan bar det av mot Trollhättan där vi råkade köpa bussbiljetter istället för tågbiljetter, vilket innebar att vi fick sitta på bussen i 1,5 timma. Så kan det gå! Hade iallafall mycket trevligt sällskap! :)

Sedan började vi repa på "Jag ger dig min morgon" som jag har fått äran att sjunga på lilla Nikolinas dop! Vi har en låt till att repa in, men det hann vi inte igår...
Jag tror att det kommer att bli kanon! Känner mig väldigt glad att just jag har blivit utvald att sjunga!
När Ida körde mig till tåget så visade det sig att biljettautomaterna var stängda, så då fick vi åka och hämta ut pengar. Det kändes surt att behöva betala kontant på tåget, eftersom det är mycket dyrare.
Men när jag gick på och sa att jag skulle åka till Göteborg så sa konduktören som var i min ålder att han skulle se om han skulle komma tillbaka eller orkade. Haha!
När han väl kom så sa han att jag skulle följa med, och sa sen att han inte ville säga till dom andra ifall jag skulle få åka gratis. Jag fattade inte om det var något fel i deras betalningssystem, eller om han bara var snäll eller flörtig. För jag fick betala 45 kr istället för 130kr! Awesome! :)

När jag kom hem var klockan nästan halv tolv, och när jag skulle gå och lägga mig läste jag Andreas Carlssons bok (som för övrigt är skitbra!!) och jag tappade den flera gånger för att jag somnade! Haha!
Sen sov jag som en stock tills att klockan var 6.30 imorse!

Idag har jag alltså jobbat från 8.00-20.30! 12,5 timmar! Så jag är gaanska trött, men nu är jag ledig i 4 dagar! Gött!

Blev långt här nu!
Hörs!

/C

Kommentarer

"Hej Caroline!

Oj, vilka dagar du har haft! Det orkar man bara när man är 21 år :o)jag känner i min mamma själ att du säkert kommer att få ett nytt arbete :o)det är du verkligen värd. Jag håller alla tummar jag har, för att det skall gå vägen!

Kram Mamma"

Postat av: mamma
Skrivet 2010-08-20 klockan 09:07:56

"Han tyckte nog du var snygg och ingen kan ju klandra honom för det ;)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-08-20 klockan 11:13:49
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Mamma: Tack så mycket! Det hoppas jag också! :)

Ida: Haha något var det iaf! :P "

Postat av: Carro
Skrivet 2010-08-20 klockan 11:25:29
Blogg/hemsida: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback