Jag vill ha en tvättmaskin!!

Alltså, det är kris med mina kläder! Och så skulle jag tvätta idag, men har jag råkat sätta upp mig på fel tid? JA DET HAR JAG!!! 
Gaaaaaaaaah! 
Börjar 9 och slutar 17 imorgon och på onsdag jobbar jag från 8-20.30 , så då har jag fått sätta upp mig på imorgon 16-19 . Det skulle inte förvåna mig om någon tänker att - Nä hon är inte här kl 16 då tar jag hennes maskiner. Så jag får nog gå ner och sätta ner en lapp att jag börjar min tvätt tid lite senare. 
Blir la känd som MVH lappkärringen Carro. 
Varför denna kaos är att jag MÅSTE tvätta, för jag ska på HM intervju på torsdag, och då kan man ju inte se ut hur som helst!
Jaja, det löser sig!

Jag saknar verkligen att man alltid kunde tvätta när man ville hemma!
Det är inte lätt att bli vuxen! :(

Det är tur att jag snart ska få besök från mina goa vänner! Det blir fikadags och mycket prat och skratt om jag får bestämma! :)

Vi hörs sen!
/C






My dream!

Kommentarer

"ja! Jag vill också ha en egen tvättmaskin, och en DISKMASKIN! :D"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-08-23 klockan 16:21:14
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Hej Caroline!

Ja, så är det att bli vuxen. Man saknar det som var så självklart när man bodde hemma :o)

Kram Mamma"

Postat av: Mamma
Skrivet 2010-08-23 klockan 20:53:41

"Åh jag vill verkligen också ha tvättmaskin, gud vad det hade underlättat i vardagen! Så det är såååå synd att vi har plats för någon i vårt badrum... "

Postat av: My
Skrivet 2010-08-23 klockan 23:02:10
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback