I made it!

Jag kollade min mail precis och fick svar från HM

-Du är utvald att jobba som timanställd i vår vikariepool "Fastpool"!

What can I say?
I made it! =)

Det trodde jag verkligen inte efter den jobbiga intervjun med TUSEN frågor, och när jag dessutom reste mig upp och snubblade över stolen så tänkte jag att Nä, det blir nog inget jobb för mig här, så nervös som jag var! Haha! Alltså jag hataaar intervjuer!!
Ska även nämna att i fredags så ringde det till butiken och S, svarade. Vi stod i kassan och jag höll på med en kund samtidigt som jag hörde S säga...
- Nä, hon jobbar inte här längre? Hon har faktiskt flyttat från Göteborg!
Vad sa du att du ringde ifrån?
HM, jaha okej, nä hon jobbar inte kvar!
Precis i den sekunden fattade jag att det var för min intervju dom ringde och ville prata med min referent som numera är butikschef i Stockholm. PANIIK!

Då tänkte jag verkligen att det var helt kört för mig, men ville vinna tillbaka lite av min stolthet och ringde upp HM och berättade som det var att E, är chefen som anställde mig men som numera är i Stockholmsbutiken. Pheu! Hon som jag pratade med tyckte att det var gulligt att jag ringde och sa det.
Lite senare på dagen smsade E och skrev att hon hade ringt upp HM och att dom hade haft ett väldigt trevligt samtal och att hon kände på sig att jag skulle få jobba där.

Sagt och gjort!
Nu är jag en HM:are! Eller inte riktigt än, den 7:e ska jag på ett möte och boka in mig på en introduktionsmöte!
Och jag lovar och svär, jag ska vara en trevlig Hm:are, inte som ginatjejerna! Haha!

Spännande!!

/C


Yeah I made it!


Kommentarer

"Grattis gumman!! Du är grym. Ser fram emot att ha dig i kassan på hm :)



Puss"

Postat av: Johanna Ahlström
Skrivet 2010-08-30 klockan 15:51:17

"Tack Johanna! :) Jag kände mig inte grym på intervjun vill jag lova.. Haha! Hur är det att vara tillbaka i Linköping?? Blir det någon ny blogg? :)

pussåkram!"

Postat av: Carro
Skrivet 2010-08-30 klockan 16:02:41
Blogg/hemsida: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

"Grattis! Det blir nog kanon! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-08-30 klockan 17:25:17
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Grattis till HM jobbet! Där ser du Caroline allt ting ordnar sig till det bästa!

Kram Mamma"

Postat av: Anonym
Skrivet 2010-08-30 klockan 20:55:56

"Åh GRATTIS!!! :D Vad roligt!!! :D "

Postat av: My
Skrivet 2010-08-31 klockan 14:58:35
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback