Hundvaktshelg

Då var det söndag, och lite senare idag kommer mina föräldrar och dom två andra busfröna hem igen.
Helgen har varit väldigt skön måste jag säga. Jag brukar inte tycka om att vara själv och passa hundarna, för det är allt lite läskigt att gå ut i mörkret själv.
Konstigt det där egentligen. Jag tycker inte om att gå ut med hundarna på kvällen, det finns knappt några lampor så jag inbillar mig att det ska komma fram någon i mörkret och skrämma skiten ur mig. Konstigt det dära, vad man kan inbilla sig.
Egentligen borde jag inte vara rädd, för alla grannar är i princip alltid hemma och området är väldigt lugnt. Man borde ju vara mer rädd i stan egentligen. Eller nä man borde inte vara rädd alls! Men jag antar att jag sett på för många skräckfilmer.
Aja, nu svävade jag iväg lite!

Hur som helst! :)
Max och Dogglas har skött sig alldeles utmärkt denna helg! Det har väl varit rena rama semestern för dom också, för dom har legat och sovit större delen av helgen. Men igår lekte vi lite på altanen, hade helst velat släppa dom lösa så dom hade kunnat leka med bollen, men jag vet inte hur bra dom lyder mig...
Det har faktiskt varit en mysig helg, men jag tror att mina ögon kommer att bli fyrkantiga, för jag har bara kollat
på film HELA helgen!


Sötnosarna!!
Denna bild är fyra år gammal för här var Max bara en liten bebis!



Ha en skön dag!
/C

Kommentarer

""

Postat av: Anonym
Skrivet 2010-08-15 klockan 15:56:31

"Nawe :D

Vad är det för ras?"

Postat av: Sara
Skrivet 2010-08-15 klockan 15:56:55
Blogg/hemsida: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback