Lördag i bilder!

Hejsan!
Igår hade jag en väldigt trevlig lördagskväll! Det började med att My kom hit runt kl fem, sextiden och då gjorde vi tacos. Alltså det är ju så himla gott, jag tröttnar aldrig! :)
Lite senare kom Sanna och Jessica som hade med sig lite vin. Så vi satt här och hade väldigt trevligt! Sen åkte vi till Victoria och satt där en stund.
Det är så himla roligt när det blir sådär spontant att man bestämmer sig för att träffas.


Fina Sanna Banana!


Vi var randiga! Kom jag på nu, Haha!


Det var roligt att du kunde vara med hela kvällen sötnos! :) <3


<3


Fina Jessica!




Tack för igår tjejer! <3


Kommentarer

"Tack själv! =D Randiga va vi ja.. haha

Mys va det, tur att jag stannade hemma, allt blev ju så bra ;)"

Postat av: sanna
Skrivet 2010-04-18 klockan 18:16:08
Blogg/hemsida: http://frokenryding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback