Håkan Hellström och jobb!

Hejsan! Som ni vet så är jag inte så där jätteduktig på att uppdatera på helgerna! Men men! :)

I fredags hoppade jag in extra på jobbet, men det var en ganska kort dag på fem timmar. Man märker verkligen nu att folks pengar börjar ta slut typ, för det har varit jättelugnt den här veckan! Det är ju inte bra för affären, men det är skönt att få pusta ut lite ibland. Och dessutom hinner man göra inventeringslistor och damma, sånt som lätt glöms av när man har fullt upp!

I fredags efter jobbet kom Babymama My och hämtade upp mig efter jobbet. Jag började prova jackor och stora tröjor, men var så jäkla hungrig så kunde inte tänka. Någonstans i mitt huvud var jag iallafall ute efter en höstjacka, men det fick alltså vänta! :) 

Vi mötte sedan upp Lina och Kimia och åkte mot Liseberg, och den årliga Håkan Hellström konserten.
Lina hade reserverat bord på huvudrestaurangen, dvs vi hade sittplats hela konserten! SÅ VÄRT!!
Maten, var väl si sådär tyckte jag, alltså helt okej, men jag tror jag åt för mkt sill i början.. Så när jag insåg att det fanns annat blev det för mycket. Men efterätterna var sjukt goda!

Eftersom det var galet mycket folk så kändes det så jäkla bra med sittplatser! Nästa gång Håkan är tillbaka gör vi om det tjejer! :)
Han fick även galet bra betyg i GP! Av 19 åtar (tror jag) fick han högst betyg (fem fyrar) på 16 låtar och ja, dom andra fyra fyrar! GRYMT!
Det var alltså en lyckad kväll!

Efter konserten mötte jag och Kimia upp fina Sanna Banana och fyra av hennes kompisar från Folkhögskolan. Dom verkar ha det så himla bra där i mysiga Värnamo! Men det är allt tur att du kommer hem ibland Sanna, min Sanna Banana! <3
Haha igår var det Freaky Friday på tv, och det är därifrån jag har börjat kalla Sanna, för Sanna Banana. För att morfarn i filmen skriker alltid ANNA BANANA! :D Men Sanna Banana är bättre! =D

Jag har för övrigt jobbat hela helgen, men det har varit kul! =) Gårdagens stängning blev väldigt komisk. Jag och Elin var så jäkla hungriga, och då kom jag på att jag hade choklad i min väska. Blev jätteglad över det, men dock inte lika glad när jag såg att hela choklade var VIT! (ANDRA GÅNGEN JAG HAR KÖPT NÅGOT FÖR GAMMALT PÅ PRESSBYRÅN I NORDSTAN!!! Ni förstår väl hur irriterad jag var när jag köpte en Nogger som var helt isig!?)
Jag gav ifrån mig ett ilskevrål!! Hahaha! Undra om våra "grannar"hörde detta...
När jag sedan skulle stänga vårt kassaskåp så bara gick det inte, jag dunkade igen den några gånger och var jätte frustrerad...
Jag- MEN VARFÖR FUNKAR DET INTE?..... KADUNK KADUNK (Slår igen)
Jag- ELIN! DET FUNKAR INTEEEE ATT STÄNGA!
Elin kommer in sjungandes på Doktor Bombay...(HAHA!)
JAG- MEN VAFAN?!... KADUUUUNK!
Elin börjar asgarva...
 
Elin- HAHAHA du måste ju trycka på koden!
(Då hade liksom "haspen"varit ute, och självklart funkar det inte att stänga då..
Jag- Jaha..bra att man är teknisk...
Vi: HAHAHAHA!

Jag tror att vi kommer få det riktigt bra i våran framtida lägenhet Elin! Vart vi nu hamnar någonstans! :)



Bilder från i Fredags! :)


Mina goingar!
...


Tack för en jättetrevlig kväll! :)



Så söt bild på Kimia! :)


Sanna Banana!

Kommentarer

"HAHAHAHAHHA!! Jag började gapskratta när jag läste det här! Ja, det kommer vi, för vi är så jävla bäst! HAHA!!! :D



Sen har jag en fråga till My: Var har du köpt den där urmy(haha, nej det var inte meningen)siga halsduken? :D"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-09-21 klockan 00:16:07
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Hahahah!! Vad bra att någon av er har koll i alla fall ;D Din sötnos!



Elin: Den har jag köpt på Monki för endast 100 kr! :-)"

Postat av: My
Skrivet 2009-09-22 klockan 10:57:16
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback