TRÖTT!!

Idag har jag varit seg precis heeeeela dagen! Jag vaknade första gången 05.45 typ. KUL LIKSOM!
Hade ställt klockan på kvart över, så låg och drog mig ett tag. Tycker ni inte att det är intressant att jag måste gå upp typ tre timmar innan jag börjar.. SÅ SEGT!!
Men idag fick jag gå upp extra tidigt för att jag skulle få skjuts av pappa, och han skulle först köra Hampus och Hannes till skolan och dagis, så då åkte jag med runt i mina gamla trakter! Såg till och med min gamla rektor från högstadiet!
Eftersom det ändå är lite köer och så på morgonen kom jag ganska bra tid till jobbet. Köpte en vanilj latte igen, för var så fruktansvärt trött, så kände att jag behövde något med kaffe i och något sött så jag skulle bli pigg!
Och precis som förra gången var den god och mättande! Hade ju även med mig en drickyogurt som jag hällde i mig innan butiken öppnade.

Idag var jag även inne på Kicks och handlade två hårvårdsprodukter! 
Jag köpte produkter från ett märke som jag har haft en  inpackning i, som har varit väldigt bra! Den heter  Scandinavian Formula. Och denna gången köpte jag ett värmespray, som ska skydda håret från slitage och samtidigt ska ge glans! Så det låter väldigt bra, eftersom mitt hår fortfarande är slitet av alla mina färgningar hit och dit...
Sen så köpte jag en Lock-gele som ska göra mina naturliga lockar fina spänstiga och glansiga! Eftersom jag är väldigt noga med just mitt hår, så tycker jag att det är viktigt att sköta om det och lägga pengar på bra produkter!!
Jag har ju gett mig tusan på att spara till långt hår nu! Jag vet att det är bra om man klipper sig typ var andra-tredje månad, för att undvika att håret blir slitet! Men nu har jag klippt mig SÅ många gånger, och mitt hår är ändå slitet liksom.. Det blir ju lätt mer sltiet när man har lockigt hår, så nu skiter jag i saxen och ska låta håret växa långt och fint! =)



Jag hoppas att dom är bra!

Kommentarer

"Guuuud vad segt att gå upp så tidigt! Hehe, du och ditt hår ;) Men det är väldigt fint! =) Oavsett om du har mörkt, ljust, platt eller lockigt! =)"

Postat av: My
Skrivet 2009-04-02 klockan 22:26:04
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback