Midsommarafton!

Igår var det Midsommarafton och det blev en ganska lugn men en trevlig sådan! :)
Först gick jag och Nils över till Jens och hans lillebror och kollade på matchen, som Sverige tyvärr förlorade med 2-1. Och sedan lagade vi till en jättegod middag. Det blev lövbiff, färskpotatis sallad och en supergod sås! :)
Lite senare på kvällen gick vi över till Nils och softade. Och senare kom både Kimia och Lina så jag var inte ensam tjej hela kvällen! Hehe! 
När hela sällskapet var här, så var det jag, Nils, Jens, Joel, Kimia och Lina.
Det blev en ganska så sen kväll, klockan var nog runt fyra när alla gick. Så man är ju lite trött idag! Hehe!

Jag hoppas att ni också hade en trevlig midsommar! :)


Kommentarer

"Hej sötnosa! Nej jag har inte fått något sms. Ja min mobil är riktigt sjuk nu, hehe. Nej det gjorde jag aldrig. Har varit hemma och sovit och legat i soffan och tittat på tv typ. Mått ganska illa. Jag är ledig torsdag och fredag den här veckan. Men börjar inte förens kl 15 på tisdag och onsdag så då kanske vi kan ses och ta en fika i stan innan?Puss!"

Postat av: My
Skrivet 2009-06-21 klockan 21:34:54
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback