Dagens middag!  Currykryddad lax med gröns...

img_1879 (MMS)

Dagens middag!  Currykryddad lax med grönsaker (broccoli, morötter, charlottenlök, å nåt grönt jag inte vet vad det heter!)Haha! Det är alltid gott att slänga på lite vitlök också! Idag valde jag att servera med potatis och crèmefraiche med smak av franska örter, smarrigt! :D  Dock svider armen, brände mig rejält på ugnen! Noll kontroll när hungern är framme... Nu är jag mätt, men sugen på en piggelin! Dem är faktiskt inte så onyttiga! :) Träning blir det imorgon! Ha en trevlig kväll! /C


Kommentarer

"Hej Caroline!

Det såg verkligen gott ut! Oj, brände du dig på ugnen. Det var smärtsamt, förstår jag. Nu skall jag gå och lägga mig och lösa korsord. Hoppas det gick bra på arbetsförmedlingen!

Kram Mamma"

Postat av: mamma
Skrivet 2011-02-02 klockan 21:24:53

"Ser smarrigt ut! Vad duktig du är! Först läste jag "svider i tarmen, brände mig rejält på ugnen" och tänkte va fan har det ena med det andra att göra? Haha vad skadad man blir. ^^"

Postat av: Ida
Skrivet 2011-02-02 klockan 21:41:59

"Mamma: Det gick bra! Men ska dit och visa upp mina betyg från gymnasiet också! "

Postat av: Carro
Skrivet 2011-02-02 klockan 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback