Lördag

Passar på att uppdatera här lite innan Jessica och hennes vänner kommer hit. Det blir nog en partylördag idag! :)

Idag när jag vaknade så svor jag på att jag ska börja gå och lägga mig tidigt (denna veckan har jag somnat runt 2 tiden varje dag) och jag var såååå trött imorse! Hade ju bestämt frukost på Biscuit med Linnéa i Haga. Det var riktigt trevligt att catcha upp litegrann! Och vilket mysigt frukost ställe! Man fick en smoothie, kaffe/te, scones, någon annan brödskiva, ost, marmelad och creme cheese för 65kr! Hur bra som helst! :)

Idag har jag bara varit hemma annars! Dagen har gått sjukt fort! Jag har spelat och sjungit hela dagen på Kelly Clarksons låt Already Gone! Jag älskar den!! Ett ackord, det andra, som jag inte vet vad det  heter, bara fastnar och gör låten fullständig! :)

Så här kommer snart ett klipp upp när jag försöker mig på låten! ;)

Ha en bra lördag!
/C


Kommentarer

"Vad du är duktig Carro! Det var så mysigt att stå utanför eran dörr och tjuvlyssna på dig! :) Era grannar är lyckligt lottade! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-11-07 klockan 19:14:07
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback