Nycklarna är mina!

Idag hämtade pappa mina nycklar, och imorgon kommer elen på!
Jag börjar jobba klockan tolv imorgon, så tänkte åka in tidigare till stan och möta upp My. Vi ska åka till lägenheten, för jag har ju faktiskt inte varit där sedan visningen. Ska bli roligt och kolla på allt i lugn och ro! :)
Sedan ska jag handla lite inredningsgrejer som jag kan sätta upp med en gång så att det blir mysigt!

Har redan köpt en inflyttningspresent till mig själv. Det blev den feta Vännerboxen! Som den serienörd jag är så kunde jag inte motstå den! Med 10 säsonger så ska jag nog klara mig ett tag! ;)

/C


Kommentarer

"HAHA! Du är så jävla go Carro! "

Postat av: Ida
Skrivet 2010-03-31 klockan 08:04:10
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback