Bilder på Stella!

Dagen har varit minst sagt intensiv! Jag började kl 9 imorse, vilket innebar att klockan ringde 6.15 första gången...!
Men eftersom min buss går lite knasigt här på landet så var jag tvungen att ta ett tåg 8.07, vilket innebar att jag var inne i stan halv 9. Så då tog jag mig en sväng in på Espresso House på centralen och provade en vanilj latte. Det var något nytt för min del, faktiskt gott! Men ganska sött! Haha den var mättsam också!
Så eftersom jag var väldigt mycket i god tid, så blev det dammsugning och golvmopping sen blev jag klar i tid lagom till öppningen kl 10.
Och jag tror den första kunden var inne prick tio, sedan välde tanterna in! Och så har det fortsatt hela dagen!! Jag har aldrig varit med om att det har varit SÅÅ mycket folk innan! Kön tog liksom aldrig slut! Haha!
Jaja det innebär ju bra resultat för oss i butiken och som säljare! Men kan ju säga att jag var GANSKA seg i huvudet efter jobbet.

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder på söta Stella! Jag tycker om henne jättemycket! Det var liksom kärlek vid första ögonkastet! Hon hoppade med en gång upp i mitt knä igår och slickade mig i ansiktet! =) haha
Och ikväll har hon legat och sovit i mitt knä i säkert 1,5 timma! =) SÅ SÖT!
Nu ska inte jag svamla på mer, utan nu blir det bilder!!

Ha en fin kväll!
/Carro

Igår kväll!

Här ser ni hur liten Stella är om man jämför med Sigges huvud...


Mackan ser lite förvånad ut...


=)

Imorse!

Kl 7.15.. trött Carro och söt Stella! =)

Mackan var också trött imorse... Min söta Mackie!




Puss!


Alla hundarna! =)


Sötnos!


Fina söta Stella! =)


Kommentarer

"Hon är ju pytteliten om man jämför på den bilden där alla hundarna är med! Hehe. Går det bra nu då, det är ingen som hoppar på henne? hehe. "

Postat av: My
Skrivet 2009-03-26 klockan 22:14:04
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"herregud vilken liten raring! "

Postat av: Ida
Skrivet 2009-03-27 klockan 08:33:32
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Söt söt söt vill också ha en valp;)"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-03-28 klockan 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback