Sommar och sol!

Hur skönt är det inte att sommaren har kommit?! Underbart tycker jag ialla fall! :)
Idag har jag passat hundarna, dom har faktiskt skött sig riktigt bra idag! Dom har varit ovanligt lugna faktiskt! Och det beror på det vackra vädret, faktiskt! Något av det bästa dom vet är att ligga ute på altanen och vila sig. Och ja, det har blivit mycket sånt idag. Jag satt ute från typ klockan 12-15 och solade och läste lite. Har börjat läsa den första Twiligth boken nu. Såg ju filmen för några veckor sedan med My och Johanna, och för dom kan jag ju berätta att Bellas beteende i boken förklaras lite mer än vad det gjorde i filmen. My och Johanna satt och störde ihjäl sig på hur hon som spelade Bella såg ut hela tiden! Haha :)

Haha! Mina föräldrar tyckte att jag såg jätteblek ut i ansiktet idag. Jag ba: tack, jag har suttit på altanen i tre timmar! :P
Jaja sitt pigment kan man inte rå för, men idag hade jag faktiskt solskyddsfaktor 50 så det är nog därför jag inte ens blev röd som jag brukar.
Men å andra sidan kommer min hud inte vara så rynkig när jag blir gammal,  som kanske någon annan  som solar och får massa färg hela tiden blir!
Mohaha! ;D

Fast att bli lite brun, hade ju inte skadat! :)

Hoppas ni har haft en fin sommardag! Och kom ihåg att ta vara på dessa fina dagarna!
Kram! 


 

Kommentarer

"Tack så mycket! Haha precis! :D Jag har ögondroppar, men de försvann i flytten, har letat desperat efter dom i två dagar nu, börjar bli drygt :(



Du verkar ha haft det gôtt idag i alla fall! :D Jag ska försöka ta igen solskenet i helgen, då är jag ledig^^ Syns imorgon sötnos!"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-06-23 klockan 22:00:49
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"hehe, jo du blir brun Carro, det tar bara lite längre tid, faktiskt! ;) hehe. Ja i filmen är hon ju heeeeel konstig och utan anledning med! Hon var ju ingen vampyr! :S "

Postat av: My
Skrivet 2009-06-23 klockan 23:30:48
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Haha vad söt dü är carro. jo jag får väl ta att läsa boken i sommar men börjar skratta när jag tänker på filmen. galat är det att hon ser så, ja vad hon nu ser ut som:P.."

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-06-25 klockan 23:20:56
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback