Juldagar

Den 23:e december:
Sista arbetsdagen innan julfirandet. Denna dagen behövde vi inte ha några arbetskläder, utan vi var istället julfina i rött och svart med sotade ögon.


Jag och söta Vanessa! :)




Det kändes faktiskt roligt att ha fina kläder på sig! Man fick liksom mer julstämning då!
Jag tycker att vi verkligen förtjänade att få vara lite uppklädda efter att ha stressat som galningar i julruschen.
Den suddiga bilden ovan, beskriver ganska bra hur man kände sig när köerna ringlade sig i vår lilla butik! :)

Julafton


Max mitt hjärta säger GOD JUL!


På julafton var jag, mamma pappa och Johan hemma hos min syster Malin och hennes familj. Det var en mysig kväll med massa god julmat, gott sällskap och fina julklappar!
Visste ni att det fanns en lärobok i Cubase? Jag hade ingen aning om det! Jag fick alltså Cubase 5 av min bror och en tillbehörande lärobok, PÅ SVENSKA! :D Jag blev överlycklig, eftersom alla manualer är på engelska, och detta är alltså en pedagogisk bok, som går igenom allt steg för steg!
Numera kan jag också platta och locka mitt hår utan att det ska ta hundra år! Mycket bra! :)
Både juldagen och Annandagen (förutom 3timmars arbete) har varit riktiga slappar dagar, så himla skönt!! Kände verkligen att jag behövde varva ner litegrann.
Juldagarna har gått väldigt fort! Men det gör dom ju alltid!
Denna julen har varit lugn och skön, precis som den ska vara! Nu är Nyårsafton det nästa att se fram emot, jag vet inte än vad jag ska göra.
Så vänner, vad händer på Nyårsafton? Någon som har några planer?


/C


Kommentarer

"Det låter härligt carro! Jag förstår att det har varit stressigt i all julklappshysteri.

På nyår har jag faktiskt bestämt mig för att vara hemma hos familjen. anna, fredrik, andreas, åsa, pappa, johan och jag ska ha lite nyårsfirande med sällskapsspel och annat mys. Jag hoppas att du hittar på något trevligt att roa dig med!

Massa kramar"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-12-28 klockan 09:55:16
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Snygga är ni iallafall trots stressen! Jag vill lätt vara med på sex and the city premiären! Mina nyårsplaner är lite röriga nu men kommer troligtvis sluta på en hemmafest i älvängen. Det vore trevligt om vi kunde ses efter nyåret någon gång och fika eller mysa:)



kramkram"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-12-28 klockan 10:23:52

"sv: =)"

Postat av: My
Skrivet 2009-12-28 klockan 22:31:18
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback