Mätt och belåten!

Idag gick det väldigt fort på jobbet faktiskt! Vi fick äntligen beställning med produkter idag! Det har ekat tomt på hyllorna eftersom vi har inventerat den senaste veckan. Det har nästan varit pinsamt att hela tiden upprepa sig om att produkterna är slut.. haha Men nu så är det mesta påfyllt så det är bra! Eftersom jag jobbar imorgon också! =) Vi får väl se om hela dagen blir en rush imorgon, eller om det blir lugnt. Jag hoppas på något mittemellan...

Ikväll blev det hamburgare till middag! Och inte vilka hamburgare som helst, dom var jättestora! Det är inte vanliga 90g jag pratar om utan 285grammare!!
Som sagt, är mätt! Men jag klarade att äta upp burgaren! Jag äter som en hel karlakarl! =) Men det vet väl alla redan?

Ha en fin kväll allihop!

Kram!


Kommentarer

"haha carro, ibland gör du mig så lycklig när du skriver ^^ du är så söt. fan vad mycket vårkänslor jag har nu! jag vill greja och fixa en massa! "

Postat av: Ida
Skrivet 2009-04-04 klockan 12:52:15
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback